Zákaznický IS
HelpDesk
Rychlý kontakt

Co nabízíme

Podniková řešení

Podniková řešení nabízíme v základním nastavení anebo po- žadované aplikace přizpůsobíme dle požadavků zákazníka.

Více informací


E-aplikace

Vyvíjíme on-line obchodní aplikace určené pro kompletní spektrum podnikání a prezentace na internetu.

Více informací


Služby společnosti

Nabízíme služby programátorů a další služby související s vývojem, údržbou a provozem aplikací pro vaši společnost.

Více informací


Datová úložiště

Nabízíme špičková datová úložiště s nejmodernějším IT. Úložiště jsou nadstandardně zabezpečená s 24 hodinovým dohledem.

Více informací

Archív aktualit

07.03.2017   JEDEN E-SHOP - VÍCE MENU

Administrace našich e-shopů nově umožňuje nastavit více různě umístěných menu na e-shopu. V praxi to znamená, že uživatelsky můžete vytvořit na stránkách vašeho e-shopu další odlišné samostatné menu. Tato možnost je vhodná pro případy, že prodáváte v jednom e-shopu odlišné produkty, které vyžadují vlastní menu a vlastní kategorie.

13.02.2017   Google Analytics - nastavení webové analytiky

Nově nabízíme službu kompletní nastavení webové analytiky Google Analytics. Vytvoříme analýzu vašeho webu a nastavíme Google Analytics přesně na míru vašeho internetového projektu. Nastavení nabízíme od základní úrovně až po plné nastavení všech služeb měření.

19.07.2016   NOVÝ E-SHOP FixData - B2C, B2B, LOKALIZACE, MĚNY, SKLADY - JEDNA APLIKACE.

Nabízíme zcela novou modernizovanou verzi FixData E-shop. E-shop je nyní vybaven kompletní lokalizací pro neomezený počet jazyků a v souvislosti s tím i možnost používání různých měn a daní současně. FixData E-shop je nastavitelný jak pro B2C, tak pro B2B, kdy každé rozhraní má své funkce a grafiku a to v rámci jediné implementace. Verze B2C i B2B mají společnou administraci a nově uživatelskou nápovědu. V systému lze nastavit i více cen v rámci B2C a B2B a dopravu z více distribučních bodů ve více zemí. V rámci modernizace proběhla i implementace nové grafiky a nových funkcí.

13.01.2016   Úpravy na konektivitě datového centra

Z důvodu navyšování rychlosti datových okruhů může 21.1.2016 dojít ke krátkodobým výpadkům v časovém okně od 00:01 do 05:00. Jedná se o třetí fázi úprav, které jsou prováděny na straně poskytovatelů datových okruhů. Chod služeb a serverů v datovém centru nebude přerušen, omezena může být pouze jejich dostupnost díky změnám konektivity datového centra. Odhadovaná doba výpadků: 1 x 5 minut 1 x 30 minut.

02.11.2015   NOVINKA: SLUŽBA EaaS - E-SHOP VČETNĚ SERVISU

Ve spolupráci s naším partnerem, společností zabývající se skladováním, kompletováním a rozesílkou zboží, nabízíme novou službu k našemu E-shopu. Jedná se nejen o výrobu a implementaci vašeho e-shopu, ale i o zajištění skladování a logistiky vašeho sortimentu. Aplikace E-shop využívá on-line propojení se skladovým hospodářstvím a uživatel má k dispozici i aktuální pohled do stavu skladu. Služba je určena pro střední a velké provozovatele e-shopu. Cílem této služby je uspořit uživateli čas a finance.

12.10.2015   NOVÁ GLOBÁLNÍ BEZPEČNOSTNÍ ROLE V IS A FixData CRM

Impementovali jsme novou globální bezpečnostní roli ve FixData CRM a IS. Tato globální bezpečnostní role zamezuje zneužití dat uživatelem v nejvyšší možné míře při zachování plné funkčnosti systému. I pod touto globální rolí lze implementovat neomezené množství rolí druhého řádu, které podrobně vymezují status uživatelů v každé části aplikace.

25.09.2015   STŘEDISKOVÉ ŘEŠENÍ APLIKACÍ

Rozšířili jsme možnosti střediskového řešení našich aplikací. Každou aplikaci může nyní v rámci tohoto řešení nově využívat neomezené množství firem s vazbou na neomezené množství odlišných produktů.

13.07.2015   HELP DESK FixData - NOVÉ FUNKCE

Doplnili jsme HELP DESK o nové funkce. Měření volných servisních hodin, servisní výpočty, náklady na servis a další zajímavé funkce.

02.06.2015   FixData CRM - ODESÍLÁNÍ E-MAILŮ

Implementovali jsme funkci odesílání e-mailů přímo z FixData CRM s vazbou na obchodní aktivity obchodníka a zákazníka.

23.04.2015   FixData HELP DESK V NOVÉM DESIGNU

Spustili jsme Fix Data Help Desk v novém designu a s novými funkcemi. Novinkou je například možnost nastavení volného servisního času a to i s vazbou ke konkrétní aplikaci zákazníka.

13.11.2014   Nový SharePoint pro zákazníky

Zprovoznili jsme nový vývojový SharePoint pro naše zákazníky. Jedná se o sdílené úložiště, do kterého se ukládají potřebné grafiky a další informace při vývoji aplikací. Využitím SharePointu při vývoji aplikací odpadá zasílání e-mailů s velkou přílohou a zároveň jsou veškeré materiály potřebné pro vývoj uloženy přehledně na jednom místě s on-line přístupem.

Kvalitní servis

  • Pečlivost
  • Rychlost
  • Bezpečnost
  • Nestandardní řešení
  • Zákaznická podpora

Naše standardy

Diskrétnost, solidnost, důvěryhodnost, flexibilita a z toho vyplývající schopnost navrhovat individuální řešení podle potřeb jednotlivých klientů.

Další informace

Licenční podmínky
Zákaznický IS
HelpDesk
Rychlý kontakt

VESSA ICT © 2013 - 2017