Firemní aplikace

Pro společnosti nabízíme on-line firemní aplikace, které lze využívat samostatně, vzájemně propojené nebo integrované do externích aplikací. Firemní aplikace vyvíjíme i přímo dle požadavků zákazníků.



Rezervační systémy

Rezervační systémy lze provozovat buď samostatně nebo je propojit s externí aplikací přes API.

Základní funkce:

  • Rezervace produktu (kurt, stroj, pokoj, služba…)
  • Možnost rozsáhlých nastavení
  • Možnost náhradníka
  • Možnost rezervace bez evidence klienta v databázi
  • Možnost povinných formulářů
  • Mobilní zobrazení
  • Možnost úprav na zakázku
  • Administrace

Help Desk

Aplikace Help Desk zajišťuje logistiku řešení požadavků zákazníků a distribuci informací ke všem účastníkům. Zároveň eviduje údaje o zákaznících, požadavcích a aktivitách, které při průběhu řešení požadavku vznikly. Součástí Help Desku je i zákaznické rozhraní, kde může zákazník sledovat stav požadavku, zadávat požadavky a získat potřebné informace.

Základní funkce:

  • Databáze zákazníků
  • Databáze uživatelů
  • Databáze požadavků
  • Sledování SLA
  • Sledování aktivit
  • Zadávání úkolů
  • Úložiště dokumentů
  • Administrace

Intranet

Aplikace firemní intranet shromažďuje veškerá vnitropodniková data a je zároveň propojitelný s ostatními systémy jako například CRM, DMS, E-SHOP WEBSITE, účetnictvím a dalšími aplikacemi.

V základě Intranet obsahuje:

  • Aktuality s automatickou rozesílkou uživatelům a archiv
  • Databázi zaměstnanců s fotografií, daty, hodnocením a dalšími údaji
  • Soutěže
  • Bonusové programy
  • Archiv dokumentů
  • Externí kontakty
  • Rezervaci služebních vozů
  • Rezervaci zasedacích místností
  • Prezenci na poradách
  • Plán dovolených s on-line schvalováním
  • Fotožurnál

DMS

Systém pro správu a oběh dokumentů organizace.

DMS základní funkce:

  • Archiv dokumentů
  • Elektronické předávání na různé řešitele
  • Hlídání a měření chybovosti
  • Časovou osu pro kontrolu plynulosti zpracování dokumentů
  • Systém elektronických požadavků na řešitele/back office

DCM

Digital Contract Management - systém pro elektronickou evidenci smluv

DCM základní funkce:

  • Digitální archiv kompletních dat smluv
  • Vyhledávací systém dle všech parametrů smluv
  • Měření výnosu smluv
  • Provázanost na provizní systém
  • Hlídání konce smluv
  • Automatické oznamování blížícího se konce smluv
  • Digitální archiv dokumentů

Malé Call centrum

Naše společnost vyvinula aplikaci Malé Call Centrum. Ačkoliv nese název malé, pojme neomezené množství kontaktů.

Call Centrum základní funkce:

  • Databáze uživatelů s právy
  • Databáze klientů
  • Volací projekty
  • Statistiky
  • Měření práce uživatelů
  • Hlídání duplicit
  • Hlídání vlastnictví
  • Automatické vytváření obchodních příležitostí

Reklamační systémy

Tyto systémy jsou využívány pro řízení většího množství počtu a druhu reklamací. Systémy umožňují monitorovaný vstup více řešitelů.

Reklamační systémy základní funkce:

  • Evidence reklamací
  • Automatické hlídání termínů
  • Informační systém stavů pro účastníky reklamace
  • Tiskové formuláře

Provizní systémy

Nabízíme výrobu automatických provizních systémů. Tyto systémy měří, evidují, zobrazují a automaticky hlídají ziskovosti, provize a výplatnost provizí včetně vazby na back office a dokumenty.

Provizní systémy základní funkce:

  • Zobrazují zobchodovaný subjekt
  • Výši provize
  • Nároky
  • Stav výplaty
  • Suspendy - vrácení provizí
  • Částečné úhrady
  • Ziskovost
  • Reklamace provizí u dodavatele

E-Zona

Nabízíme sdílené prostředí pro komunikaci mezi poskytovatelem produktu a zákazníkem. Sdílené prostředí lze doplnit do různých aplikací jako například, CRM, WEBSITE, DATABÁZE atd.

E-ZONA slouží jako úložiště dokumentů, aktivních formulářů a dalších souborů sdílených mezi poskytovatelem a jeho zákazníkem. ZONA ON-LINE je vybavena přehlednou administrací, pravidelným zálohováním a automatickými hláškami pro obě strany při změně v E-ZONĚ.

E-ZONA zabraňuje ztrátě dokumentů u zákazníka, přehledně zobrazuje aktivní a archivní dokumenty a umožňuje rychlou orientaci v dokumentech vzniklých mezi dodavatelem a zákazníkem.