Pro společnosti nabízíme on-line firemní aplikace, které lze využívat samostatně, vzájemně propojené nebo integrované do externích aplikací. Firemní aplikace vyvíjíme i přímo dle požadavků zákazníků.
Rezervační systémy lze provozovat buď samostatně nebo je propojit s externí aplikací přes API.
Základní funkce:
Aplikace Help Desk zajišťuje logistiku řešení požadavků zákazníků a distribuci informací ke všem účastníkům. Zároveň eviduje údaje o zákaznících, požadavcích a aktivitách, které při průběhu řešení požadavku vznikly. Součástí Help Desku je i zákaznické rozhraní, kde může zákazník sledovat stav požadavku, zadávat požadavky a získat potřebné informace.
Základní funkce:
Aplikace firemní intranet shromažďuje veškerá vnitropodniková data a je zároveň propojitelný s ostatními systémy jako například CRM, DMS, E-SHOP WEBSITE, účetnictvím a dalšími aplikacemi.
V základě Intranet obsahuje:
Systém pro správu a oběh dokumentů organizace.
DMS základní funkce:
Digital Contract Management - systém pro elektronickou evidenci smluv
DCM základní funkce:
Naše společnost vyvinula aplikaci Malé Call Centrum. Ačkoliv nese název malé, pojme neomezené množství kontaktů.
Call Centrum základní funkce:
Tyto systémy jsou využívány pro řízení většího množství počtu a druhu reklamací. Systémy umožňují monitorovaný vstup více řešitelů.
Reklamační systémy základní funkce:
Nabízíme výrobu automatických provizních systémů. Tyto systémy měří, evidují, zobrazují a automaticky hlídají ziskovosti, provize a výplatnost provizí včetně vazby na back office a dokumenty.
Provizní systémy základní funkce:
Nabízíme sdílené prostředí pro komunikaci mezi poskytovatelem produktu a zákazníkem. Sdílené prostředí lze doplnit do různých aplikací jako například, CRM, WEBSITE, DATABÁZE atd.
E-ZONA slouží jako úložiště dokumentů, aktivních formulářů a dalších souborů sdílených mezi poskytovatelem a jeho zákazníkem. ZONA ON-LINE je vybavena přehlednou administrací, pravidelným zálohováním a automatickými hláškami pro obě strany při změně v E-ZONĚ.
E-ZONA zabraňuje ztrátě dokumentů u zákazníka, přehledně zobrazuje aktivní a archivní dokumenty a umožňuje rychlou orientaci v dokumentech vzniklých mezi dodavatelem a zákazníkem.